wtorek, 7 lutego 2012

GAME BOY - Moja pasja:)

Moją największa pasją w kolekcjonowaniu jest właśnie seria konsol Game Boy:) Jest ona najliczniejsza i najpiekniejsza. Nie wiem co mają w sobie ale przyciągają mnie jak magnes do siebie:) Zapowiada się bardzo duża ilość zdjęć no to do dzieła!


 GAME BOY CLASSIC

Mamy 21 kwietnia 1989 roku (Japonia) Na światło dzienne wyszły pierwsze egzemplarze Game Boya na rynek! To właśnie on zapoczątkował cała serię! To było coś! To wspaniałe 8-biotewe cudo sprzedało się 69.42 milionach sztuk. Obecnie mam zaledwie 5 sztuk tego oto osobnika, choć 2 egzemplarze do uzupełnienia screen protectorem. 



3 x Gray
1 x Banana Jim
1 x Transparent [Box]
































GAME BOY POCKET 

21 lipca 1996 (Japonia) wychodzi kolejny członek rodziny Game Boy, mianowicie wersja Pocket, zdecydowanie mniejszy i lżejszy od swojego poprzednika. 





1 x  Yellow
1 x Blue
1 x Transparent




















GAME BOY COLOR


21 października 1998 (Japonia) o tak! Wychodzi Game Boy Color! Wydawany w wspaniałych żywych kolorach! To jest coś! Kto by mógł się przed nimi oprzeć?:>  Bo ja na pewno nie! Wchodzi era kolorowych wyświetlacz, co nawet daje do myślenia nazwa:D Co ja będę więcej mówić! Sami zobaczcie!!
 
1 x Transparent Purple
1 x Kiwi
1 x Berry [BOX]
1 x Dandelion (Yellow)
 1 x  Atomic Purple [BOX] 1 x Pokemon Edition [BOX, Nowy]

GAME BOY ADVANCE 

21 marca 2001 (Japonia) Game Boy Advance 32-biotwa konsola. Zapoczatkowała zmianę kształtu nowych kartów (dyskietek), z kwadratowych przechodzi się na prostokątne dyskietki. Zmienia się również kształt.

1 x Indigo
 
1 x Milky White (Glacier) [BOX, Nowy]






















GAME BOY ADVANCE SP

14 lutego 2002 (Japonia) na świat wychodzi wersja rozszerzona Advance. Pierwsza konsola otwierana z serii Ninetendo i wbudowanym podświetleniem. Jest to moja druga ulubiona wersja wraz z Colorem. Przyjemnie się gra gdyż ma duży podświetlany kolorowy wyświetlacz który wyszedł w dwóch rodzajach wersja AGS-001 z zwykłym podświetleniem, natomiast AGS-101 z podświetleniem tylnym, który daje lepszy efekt

1 x Black
1 x Blue
1 x Tribal - Platinum
1 x Pink (AGS-101)






























DODATKI NINTENDO :
1 x Game Boy Camera
1 x Game Boy Color Protector (Nowe)
1 x Game Boy Light



















Dziękuje za uwagę!:D Posta tworzyłam 3-godziny:D Dość pisania. Zapraszam do komentowania!
Następny Temat to kolekcja gier na Game Boya.

13 komentarzy:

  1. Przepiękna kolekcja, jak będę duży to też taką będę miał. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, zacznij już dziś zbierać, bo za kilka lat ceny pójdą ostro w górę, szczególnie wersje z boxami i limitowane. Zapraszam niebawem na kolejne posty o Game Boyach;]

    Dj_Anndzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleeee boska kolekcja ! Fajne masz hobby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękne GB, ale zdecydowanie brakuje Ci GBC w wersji Teal. No ale na pewno na niego polujesz, prawda? BTW powiedz, proszę ile trzeba czekać na aktywacje konta na forum GBF? bo zarejestrowałem się 29.01. i nie dostałem żadnego linku aktywującego, a od tego czasu pojawiło się już chyba ze sześciu nowych uzytkowników :)Trochę się denerwuję... A gdzie - tak z ciekawości - wyrwałaś tego cudownego GBC Pokemon?

    OdpowiedzUsuń
  5. GBC w wersji Teal niestety brakuje, ale przyjdzie w swojej kolejce. Teraz poluję na edycje limitowane i dwie wersje Colorów już właśnie zamówione:D Jak wszystkie GameBoye dojdą to wstawię update bo idą do mnie 4 sztuki :)

    Wiesz co musiałbyś spróbować ponownie bo jeśli chodzi o aktywacje na forum jest szybsza niż aktywacja na głównej stronie. Trzeba dwa konta osobno założyć.

    GBC Pokemon został wyrwany na allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde no teraz to ja jestem juz zupełnie kopnięty :D Aktywowałem juz konto i na forum i na stronie, z tym, że na stronie póżniej. Ale teraz wchodzę i próbuję się zalogować i... Jestem! Próbuję na forum i... klops. A wygląda na to, że któryś z adminów wczoraj aktywował parę kont na stronie :)No cóż...

      Cztery GB na raz! No, ładnie. już nie mogę doczekać się "apdejtu" tym bardziej, że jedną z Twoich nowych konsolek już widziałem ^^

      PS Sorki, ze trochę tu śmiecę...

      Usuń
    2. Wiesz co tego co pamiętam to trwało to 1 dzień. Spróbuj może jeszcze raz rejestrację??

      No 4sztuki;] 2 x Color + 2 x Micro:D To zależy który widziałeś:)
      I nie śmiecisz:)

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo za pomoc. Postanowiłem napisać do jednego z adminów PW ze strony, mam nadzieję, że to rozwiąże problem :)

      Widziałem GBC TH edition:) Micrusa też jeszcze nie miałaś... jakoś nie zwróciłem uwagi :] Czekam na up:)

      Usuń
  6. niedawno postanowiłem zacząć kolekcjonować konsole przenośne , mimo tego że mam dopiero 15lat i co za tym idzie lipa z kasą (będę zbierał powoli ale zawsze). Tak więc kupiłem GameBoya Color w kolorze tej ostatniej literki (ty takiego nie masz xD) jest świetny , czuję że chyba się w niego wykosztuje i kupię masę gier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój kolega ma tego z pikachu a ja gba sp różowego
    P.S
    Piękna kolekcja!

    .. www.gbaforever.net .. - polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    Skąd zbierałaś gameboy'e ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiekszość została zakupiona na PL rynku, Niektóre sprowadzone z Uk lub JAP.

      Usuń
  9. witam interesuje mnie gra duke nukem advance mój emial to aakov@wp.pl

    OdpowiedzUsuń