sobota, 25 lutego 2012

Nintendo WII / Revolution

Nitnedo Wii  – (Japonia 2 Grudnia 2006r.) konsola gier wideo zaprojektowana i produkowana przez japońską firmę Nintendo. Początkowo znana pod nazwą Revolution jest następczynią Nintendo GameCube. Konsola posiada bezprzewodowy kontroler – pilot Wii, który może być używany jako urządzenie wskazujące i może wykrywać ruch w trzech wymiarach.   





Mój egzemplarz trafił w moje ręce w styczniu 2012r. Poszukiwania trwały około dwóch tygodniu, zmarnowana po czekaniu i desperackim myśleniu kiedy konsola trafi w moje ręce, byłam skłonna nawet kupić Wii w komisie, na moje szczęście egzemplarze były dość mocno drugie w porównaniu do aukcji. Wiele godzinne spędzanie przy aukcjach, a nóż może się trafi. I tak się stało 8 stycznia zakupiłam pełen zestaw obejmujący Konsole, 2 zestawy Wii Remote + Nunchuck, do tego 6 gier! Całość kosztowała mnie 375zł z wysyłką. To była nie wielka okazja gdyż, sama wartość gier wahała się około 300zł biorąc pod uwagę najniższe ceny:) 

Dużym plusem konsoli jest możliwość graniem ruchem, gdzie jako konsola współczesnej generacji miała tą możliwość jako pierwsza. Gdy bym miała możliwość zakupu Move czy Kinectic, zrezygnowałabym z tego i zakupiła po prostu Wii. Gdzie mamy oczywiście możliwość grania w inne gry na licencji Nintendo. Koniec pisania (czytania) zapraszam do oglądania:) 
 


4 komentarze:

  1. Przemysław Elemelek z nk27 lutego 2012 21:29

    uwielbiam Nintendo nie mam WII ale mam chociaz trzy Gacki ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nintendo to ja tez uwielbiam:) Gacek do mnie też idzie:D

      Usuń
  2. Powiedz co to jest za szara "podstawka?" pod konsolę? Bo widziałem egzemplarze bez tego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu jest to podstawka, która jest dołączana do zestawu. Oficjalna zawartość konsoli i zarazem podstawowa. Nic nadzwyczajnego:) Jeśli widziałeś bez tego, to omijać takie aukcje lepiej :)

      Usuń