piątek, 16 marca 2012

Atari Lynx - 21 lat minęło

Konsola pojawiła się w sprzedaży w 1989 roku – w tym samym roku co konsola Game Boy firmy Nintendo z monochromatycznym wyświetlaczem. Podstawową wadą był bardzo duży pobór prądu z baterii, które wystarczały zaledwie na 3 do 5 godzin gry.

W roku 1991 pojawiła się druga wersja, konsola została odświeżona, zmieniono obudowę, ulepszono układ zasilania, dodano dźwięk stereo



Na samym początku chciałbym przeprosić za tak długą przerwę na moim blogu. Brak czasu niestety na robienie zdjęć. Ale już to nadrabiam:) Jak widzicie do mojej kolekcji trafiła kolejna konsola przenośna Atari Lynx. Dość rzadko pojawia się na allegro,  na mojej liście zakupów, owa konsola nie była. To był impuls ,w dość niskiej cenie pojawiła się na allegro i nie mogłam jej tak móc odejść koło nosa. I tak oto 3 marca została zakupiona. Kolekcja gier jak widać uboga 1 egzemplarz "Scrapyard Dog", który był w zestawie. Na horyzoncie nie widać kolejnych gier, gdyż na allegro nic nie znalazłam, zostaje e-bay ale na razie mam inne plany wzbogacenia mojej kolekcji. Jak wspomniałam to było nie planowane:) Konsoli jeszcze brakuje dobrego czyszczenia, ale to w swoim czasie:) 





 Dzięki za uwagę:)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny sprzęt :)
    Fajnie wygląda na tych czarno-białych fotach, tak bardzo retro ;p

    Zajefajną masz kolekcje.

    OdpowiedzUsuń