niedziela, 25 marca 2012

Nintendo 64 - Pokemon Pikachu Edition


Nintendo 64, N64 –  (1 marca 1997 Japonia)  kolejna konsola stworzona przez firmę Nintendo. Oficjalnie prace nad konsolą rozpoczęły się 23 sierpnia 1993. W tym dniu bowiem poinformowano o podpisaniu umowy między firmami Nintendo i Silicon Graphics, w której była mowa o projekcie "Reality", mającym na celu stworzenie nowej konsoli do gier. Początkowo konsola miała się nazywać Ultra 64 i miała kosztować około 300 dolarów. Trudno było w to uwierzyć ze względu na niedawną premierę 32-bitowej konsoli 3DO Interactive Multiplayer, która kosztowała aż 699 dolarów i z tego powodu pojawiały się złośliwe uwagi aby zmienić nazwę projektu na "Unreality" (nierealny). Dzięki tej współpracy powstała pierwsza 64-bitowa konsola o możliwościach przewyższających dostępne wtedy na rynku konsole w tym jej głównego rywala Sony PlayStation.

Konsola obsługuje grafikę trójwymiarową. Zostało na nią wydane 396 gier. Sprzedano ponad 32 mln. egzemplarzy tej konsoli. Pad do N64 posiada gałkę analogową.


 Zapraszam do dalszego czytania i podziwiania. W środku większa ilość zdjęć i opisu---> 




Konsola Nintendo 64 trafiła do mnie w zeszłym roku, była to zwykłą standardowa wersja Black. Choć konsola nigdy nie przypadła mi zbytnio do gustu, co widać po niewielkiej ilości gier na nią, głównym tym powodem jest oczywiście niezbyt wygodny pad. Od dawna polowałam na wersje Pokemon Edition, od kiedy zobaczyłam ją pierwszy raz na serwisach, wiedziałam że muszę ją kupić, mimo jej wad. Mimo kilku miesięcznej obserwacji allegro,  konsola bywała ale w dość zaporowych cenach, ale cierpliwość popłaca, miałam na oku już jeden model na innym serwisie, ale bez Boxa i znacznie drożej niż ja kupiłam swoją. Stwierdziłam że muśże mieć z boxem i zaczęłam cierpliwie obserwować przebieg aukcji, myśląc ze zejdzie drogo, ale udało się i kupiłam bardzo tanio co byłam mocno zdziwiona:) 

I tak o to doszła do mnie ostatnia seria konsol Nintendo na kartridże (dyskietki). 

Owa konsola nie będzie zbytnio służyła do grania, prawdopodobnie wcale nie będzie katowana (używana). Będzie to okaz kolekcjonerski zdobiący regał, ach czego się nie robi dla kolekcji:D. Dodam jeszcze, że w obecnej przyszłości nie planuje żadnego zakupu gier na tą konsolę.








 Dzięki za uwagę:)
Zapraszam na kolejny temat już niebawem:)

P.S Bart miłego czytania:)

4 komentarze:

  1. Hahahah jak zobaczyłem ostatnia linijkę tekstu to o mało z krzesła nie spadłem :)A stan tego egzemplarz naprawdę konkretny - Ta nalepka z Ash'em to oryginalna jest? Aha, i masz jeszcze to czarne N64?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh specjalnie dla Ciebie:)No stan jest konkretny, szkoda że boxs nie jest również, ale to da się przeżyć. Nalepka jest ori z Ash'em. Jeszcze taka ciekawostka, ze jak jest włączony to świeca mu się policzki. tak aktualne, jesteś zainteresowany?:)

      Usuń
    2. Policzki się świecą Ash'owi czy Pikachu? Byłbym zainteresowany, gdyby nie to, że teraz Gacek na horyzonty mi wkroczył :I Obawiam, że na razie nie mogę mieć dwóch konsol naraz ;)

      Usuń
    3. Oczywiście że Pikachu:) Ash to tylko nalepka.

      Usuń