czwartek, 2 sierpnia 2012

Warhammer 40000: Space Marine Collector's Edition

Warhammer 40,000: Space Marine - (06 września 2011 Światowa Data Premiery) krwawa gra akcji/TPP osadzona w świecie Warhammera 40.000, stworzona przez studio Relic Entertainment słynące do tej pory głównie z gier strategicznych (m.in. Homeworld, Kompania Braci i Dawn of War).
W Space Marine wcielamy się w postać Kapitana Titusa należącego do jednego z legionów imperialnych marines. Ci wielcy, zakuci w potężne zbroje żołnierze słyną ze świetnego wyszkolenia wojennego oraz brutalności w starciach z przeciwnikami. Tym razem będą musieli stawić czoła inwazji Orków na jednej z planet Imperium, gdzie opracowywane są najnowsze technologie bojowe.



Edycja Kolekcjonerska zakupiona na wyprzedaży w sklepie ultima za niecałe 100zł. Po obejrzeniu filmiku na YT byłam średnio nastawiona do jakości wydania, lecz zaryzykowałam i milo zostałam zaskoczona edycja jest naprawdę godna uwagi.

Jak widzimy edycja kolekcjonerska została wydana w Big Boxie.
Po wysunięciu box-u ukazuje się nam "księga" o takich samych wizerunkach.
Otwieramy księgę i od razu znajdujemy replikę pieczęci. Jak widzimy pieczęć wygląda dobrze, mogło się wydawać, że będzie marnej jakości, ale jest ciężka i dokładnie zrobiona.
Przewracamy księgę na drugą stronę i ukazuje się nam OST po lewej stronie, oraz artbook po prawej.

OST - w bardzo ekologiczne opakowanie :D

Artbook - po przewertowaniu niezbyt mi się spodobał, ukazywały się w większości postacie w zbrojach. Lecz, gdy się zagłębiłam i na spokojnie przejrzałam było trochę ciekawych rzeczy.
Po wyjęciu artbook'a ukazuje się nam gra oraz karty.
 Oraz tył księgi.
 Podsumowując edycja kolekcjonerska warta uwagi, nie żałuje wydanych pieniędzy. Gra sama w sobie ciekawa jest i wybicie platyny to bardzo długa droga:) Jeśli ktoś się zastanawia to chyba nie ma nad czym, kolekcjonerka nie jest droga a bardzo ciekawa.





3 komentarze:

  1. Kolekcjonerka bardzo mi się podoba, posiada miłe dla oka kolory, zawartość jest równie ciekawa, co do gry to jestem w trakcie przechodzenia, nie jest to może gra najwyższych lotów ale zła też nie jest Ot taki średniak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny ślad komentarza ;) .
    Wuwu1978

    OdpowiedzUsuń