niedziela, 9 września 2012

Heroes of Might & Magic V - Edycja Kolekcjonerska

Heroes of Might & Magic V  (16 maja 2006 Światowa Data Premiery) - to kolejna  odsłona kultowej serii turowych gier strategicznych, traktującej o przygodach tytułowych bohaterów mocy i magii.


Heroes V to moja pierwsza kolekcjonerka która trafiła do mojej kolekcji razem z DNF oraz King's Bounty Legenda. W mojej kolekcji oczywiście premierowa wersja już była, ale zdecydowałam się na zakup klimatycznego kuferka, do czego skusiła mnie również cena (50zl:)). Czy jestem zadowolona? raczej tak, choć nie okłamujmy się, czegoś tutaj brakuje.?

Zacznijmy od początku, jak wspomniałam cała zawartość spakowana jest w klimatyczny drewniany kuferek. 


 Zagladamy do kufra i ukazuje się nam podziękowanie.



Kolejna warstwa to dużego formatu mapa, w przepięknych kolorach.


Gra w kartonowej obwolucie, do tego poradnik i artbook.


Poradnik ilustrowany.

Artbook i tu może się wypowiem, jeśli chodzi o zawartość to jest naprawdę piękna, ale no właśnie duże ALE. Artbook jest małych rozmiarów, zapewne ze względu na to że ma się zmieścić do kuferka i kolejna wada, jest zbyt krótki. Jakość wykonania jest w porządku, ale porównując ten art z edycji kolekcjonerskiej VI części, to jak brudnopis. 


I tutaj już sama gra z dodatkową zawartością na płycie.



I to już na tyle. 
Jak wspomniałam jestem zadowolona, choć brakuje mi tu jakiejś figurki lub czegokolwiek związanego z tą grą.



 I to już na tyle.

Dzięki za obejrzenie i zapraszam do komentowania.
P.S Pozdrowienia dla Gabriele, który chciał ujrzeć tą kolekcjonerkę na moim blogu:)




2 komentarze:

  1. Edycja nie powala zawartością, choć na widok kufra cieknie mi ślinka.
    Dzięki za pozdrowienia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie:*:*:*:*:*: Twój wielbiciej a zarazem ANiołek stróż perełko:)

    OdpowiedzUsuń