czwartek, 5 kwietnia 2012

Sony - Playstation 3 - PS3

Sony PlayStation 3 (Japonia 11 listopada 2006r.)  – konsola gier wideo firmy Sony, trzecia w rodzinie PlayStation. Konsola została wydana w dwóch wersjach FAT (60GB i 80GB i 160GB) i SLIM (120GB, 160GB, 250GB i 320GB). Wersja FAT już nie jest produkowana, zastąpiła jak wersja SLIM, która różnią się od poprzednich (wersji FAT) inną obudową (jest cieńsza oraz stworzona z matowego wykończenia, w przeciwieństwie do poprzednich modeli które były błyszczące) oraz o połowę mniejszym poborem prądu i cichszą pracą.

Konsolę wyróżniają bogate możliwości multimedialne – możliwość odczytywania filmów na Blu-ray i DVD, muzyki i zdjęć z sieci lokalnej oraz nośników USB. Znacznie rozwinięta w stosunku do poprzednich konsoli Sony została obsługa Internetu. Wbudowana przeglądarka internetowa umożliwia przeglądanie stron WWW, sieć PlayStation Network umożliwia granie w gry w trybie multiplayer, przechowywanie listy przyjaciół oraz łatwy kontakt z nimi, granie w gry online oraz możliwość ściągania gier i innych materiałów z PlayStation Store.



 Moja historia o PS3 jest dość krótka, została zakupiona 2 grudnia 2011r w Empiku. I wiem ze jest to najbardziej udany zakup, konsola sprawia mi dużo frajdy i spędzam przy niej najwięcej czasu (obecnie). Jak to się stało że zakupiłam ją? Hm, to była spontaniczna myśl (można powiedzieć duża zachcianka), pieniądze uzbierałam w dość szybkim czasie, zaledwie 7 dni, choć poszukiwanie odpowiedniej modelu trwało dość długo, chyba 2 tygodnie, zastanawiacie się zapewne czemu, aż tak długo, na początku miał być kupiony model z dyskiem 320GB, trafiały się tylko zestawy z grami, które niezbyt przypadały mi do gustu oraz modele z wersji 2. Szukanie już mnie denerwowało i zdecydowałam się poszukać modelu 160GB i trafiłam na ostatni sztukę w salonie z wersji 3, będąc oczywiście w kilku salonach. Dobra koniec rozpisywania się na temat poszukiwania czarnulki. :)

Jak widać posiadam trochę gier na ową konsolę, przewiały się też inne tytuły, ale jeśli nie spełniały wymagań, szły na spzredaż/wymianę. Ulubione gry i serię zostają ze mną i przez to uzbierało się, aż 28 tytułów. Kolekcja jest różnorodna. Najlepsza seria to oczywiście UNCHARTED, trafiłam w sumie na nią przypadkiem, ale mimo tego to zapewne po nią kiedyś bym sięgnęła. Gra jest wprost rewelacyjna, i spędzam przy niej bardzo duża ilość godzin, grając w multi i dobijając trofea w singlu. Oprócz gry akcji, są także przygodowe, jak widać jestem fanką serii LEGO, seria jest dobra na rozluźnienie i granie z drugą osobą na jednej konsoli:) Masa zagadek i dobrego humoru. 

Staram się zbierać tylko i wyłacznie edycje premierowe,  jakoś nie przepadam za edycjami PLATINUM, i bardzo ubolewam, że mam aż 3 sztuki:) Są to bardzo dobre tytuły i przez to tylko zostają w kolekcji. Czemu tak nienawidzę tą serię, odpowiedz jest prosta, jest po prostu brzydka wizualnie i znacznie się wyróżnia na półce. Również denerwuje mnie zmiana loga na grzbiecie, dziwny ruch Sony, choć nowe logo jest znacznie lepsze:)

Chyba już nie mam nic więcej do powiedzenia. Jeśli macie jakieś pytania piszcie. Również mogę zrobić odpowiedni psot na temat danej serii. 























Seria Ratche and Clank

Little Big Planet 1 & 2

Buzz - quiz

Seria Lego

Seria Uncharted i doczłapał się Drake do zdjęcia:)

Rockstar Games



Dzięki za uwagę:) Mam nadzieję, że się podobało.
Zapraszam do odwiedzania mojego kącika :)

2 komentarze:

  1. PS3 boski twór jak zawsze u Sony, tylko gier jakoś mało ;)
    PS Ładny ten mały Drake ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gier jest już więcej muszę to zaktualizować trochę:)

      Usuń