niedziela, 8 stycznia 2012

Playstation 2 - od tego się zaczeło

PlayStation 2 (PS2) – konsola gier wideo produkcji Sony Computer Entertainment, następca PlayStation.

Urządzenie sprzedawane jest w wersji standardowej i slim (zmniejszonej wersji, znanej również jako PSTwo) w kolorze czarnym oraz dwóch specjalnych wersjach kolorystycznych: Satin Silver (srebrnej) oraz Pink (różowej).



Jak wspomniałam w poprzednim poście, to ona zapoczątkowała moją nową pasję. Przez ręce przeszło mi wiele tytułów, ale zostały gry w które lubię grać i są godne uwagi. Dlatego zaprezentuję mój zbiór, który dotyczy PS2 i trochę po ględzę:)

Czemu  zdecydowałam się zacząć od PS2?

Może dlatego, że mimo upływu 12 lat konsola na naszym rynku dalej istniej, posiada dość niską cenę oraz ma duży zbiór gierki także w przystępnych cenach. Były to jedne z głównych przyczyn które skłoniły mnie do zakupu tej konsoli.

W kolekcji góruje dość duża ilość gier przygodowych, ale też są gry akcji, jak by mogło zabraknąć Trylogii GTA, czy The Getaway. Również znajduję się seria gier BUZZ, gra jest naprawdę rewelacyjna bo daje możliwość grania nawet do 8 graczy, co sprawia ze nadaję się na świetne spoty z przyjaciółmi przy piwie:)
Jeśli macie jakieś pytania co do mojej kolekcji, gry itp. Śmiało pisz. Odpisze na każde pytanie oraz mogę zrecenzować każdą grę:)



Zalety :
- Jest mała, co umożliwia transport bez bólu ramienia:D
- Świetna zabawa z przyjaciółmi
- Działa na kineskopowych telewizorach z wejściem AV
- Stare fajne gry
- Tanie gry

Wady :
- Gry już nie wychodzą
- Nie ma konkretnego menu
- Mało akcesoriów

 Mój zestaw:

* Konsola 77004 + okablowanie
*2 Oryginalne Pady
*4 Memory cart PS2 + 1 Memory card PSX
*Przewodowe Buzzery
*39 gier na PS2 + 7 gier na PSX



Dzięki za uwagę:)
Następny post będzie dotyczyć: kolekcji Game Boy-ów.
Pozdrawiam:)

3 komentarze:

  1. Na PS2 masz najwięcej dostępnych akcesoriów i to bardzo ciekawych:) Do tego nowe gry ciągle wychodzą już coraz biedniejsze ale wychodzą :) Powodzenia w kolekcjonowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. I przy okazji jest do dzisiaj produkowana to tez warto wspomnieć. Najlepsza konsola :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dziś zakupiłem tą :) http://tablica.pl/oferta/ps2-9-gier-ID2dPx5.html

    OdpowiedzUsuń