sobota, 14 stycznia 2012

SEGA


 SEGA MEGA DRIVE
 VS
SEGA MASTER SYSTEM II 





Witajcie,
Na początku muszę Was przeprosić że dość długo czekaliście na kolejny temat. Zmieniam kolejność pokazywania kolekcji. W dzisiejszym poście będzie cala rodzina Segi która posiadam.Następnie pojawia się same tematy z logiem Nintendo. a na koniec inne ciekawostki :P




SEGA MEGA DRIVE

Była to moja pierwsza konsola firmy Segi. Pamiętałam ja z dzieciństwa, jak pogrywałam u sąsiada w Moonwalker i Sonica. Stwierdziłam że brakuje mi tego, i tak upolowałam moja konsole. Mimo że od premiery w Europie minęło już 22 lata, konsola jest godna polecenia każdemu graczu retro. Baza gier na ta konsole jest naprawdę fantastyczna. Wspomniane dwie gry, które utknęły mi najbardziej w pamięci lat młodzieńczych do dziś są genialne, i nie nudzą się. Jak na 16-bitową konsolę czwartej generacji,
mam jak na tamte lata grafika jest interesująca. Mimo że kolekcja nie jest wielka, znajdują se w niej same dobre hity, choć i tak trochę brakuje. Konsola według mnie ma oczywiście wady, na pierwszy rzut oka nie wygląda zbyt pięknie, ale pamiętajmy że już dawno jest pełnoletnia:D Drugą wada dla mnie jest brak przycisku "wyrzutni dyskietek", która by sie bardzo przydała. Oprócz minusów, i plusów które dotyczyły bazy gier ma także inne, dla mnie najważniejszym plusem pod względem technicznym jest
możliwość połączenia konsoli za pomocą kabla AV/EURO, i nie meczenia się kablami antenowymi.


Mój zestaw:
* Konsola Sega Mega Drive
*2 Oryginalne Pady
* Okablowanie + zasilacz
*12 gier 
SEGA MASTER SYSTEM II
Moja druga i zarazem ostatnia retro konsola , która do mnie trafiła (oczywiście w planach mam inne retro konsole). Swoją premierę miała w 1991roku, miała być wielkim rywalem Nintendo NES. Niestety było odowrotnie, i SMS II nie stała się wielkim hitem. SMS II na mojej liście must have była dość daleko, niespodziewanie nadziała się okazja z dość niską ceną, zaledwie 31zł (konsola, pad, zasilacz, gra sonic). I w ten sposób trafiła do mnie. Niestety do tego zestawu posiadam bardzo mała ilość gier, ze względu na jedną wadę konsoli mianowice brak wejścia AV, trzeba podłączyć ją w wejście antenowe, co jest bardzo uciążliwe, ze względu na odłączanie i przestawianie wszystkiego. Choć mimo wady z tym wejściem, konsola na pewno u mnie zostanie. Może za kilkanaście lat będzie dużo warta:)
Mój zestaw:
* Konsola Sega Mega Drive
*2 Oryginalne Pady
* Okablowanie + zasilacz
*6 gier 

Mile widziane komentarze:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz